Blogger Templates

Monday, February 13, 2012

penantian

penantian
result
sem. 1 in my degree
oh mula cuak

cuak cuak cuak cuak
family especially my bro
dah start tanya
dah lama tanya pun sebenarnya
berkali-kali

 result adik dah kuar?
*ayat sms

dan sampai sekarang
belum tahu juga tarikh result tu akan keluar
cuti berbaki enam hari lagi
sebelum melangkah ke sem. 2

kawan-kawan hantar mesej
bertanya akan perihalnya (ayat skema)

murni taw x ble result kuar ek?
*ayat sms

aku cakap tak tahu
dengar khabar angin
daripada fb
result keluar hari khamis ni
3 hari lagi
oh sesungguhnya kah?

suspen suspen
suspen betul

paling cuak untuk tahu 2 subject ni
actually semua
tapi cuak lebih pada subjek plant biodiversity
dan conservation biology

penyebab utama
carrymarks aku!

mula emosi ni

subjek 4 credit hrs
iaitu plant biodiversity 
carrymark
aku dapat antara yang terciput dalam batch aku  

conservation biology
aku kira carrymark aku
hancuuusss
uwaaaahhh!
tapi aku belum tahu
andaian aku berdasarkan result test
dan quiz

mudah-mudahan
aku dapat result
yang menyejukkan mata
aku dan family aku

kawan-kawan yang dah dapat
success and excellent
congrats!

kawan-kawan yang dah dapat
tapi kau rasa kurang puas
try again bebeh!

kawan-kawan yang belum dapat
termasuklah diri aku ni
semoga sabar menanti
doa dan tawakal
hope for the best!

oh penantian
aku harap kau sweet
ameen
^_^



                                                               






No comments: