Blogger Templates

Wednesday, February 22, 2012

gila berat nanang

aku nak tanya kau sikit
pernah tak kau rasa kau ada masalah
gila berat nanang
sampai mood kau swing habis
rasa nak tamatkan riwayat terjun sungai lui pun ada?

tapi lepas tu
kau cuba jugak usaha
kau tetap sabar
tak semena-mena
masalah kau setinggi awan nano tu selesai

ahah!

aku nak tanya lagi ni
pernah tak kau rasa tak ada orang pun yang nak hargai kau
yang nak tengok kau nilai kau dengan mata hati
tengok tak banyak sikit dengan kelebihan yang kau ada pun tak
kau rasa tersisih dan sedih tak tahu nak mengadu kat siapa?

tapi tak lama lepas tu kan
kau rasa ramai gila orang yang masih sayang kat kau
yang tak kisah luangkan masa nak dengar apa pun luahan hati kau
baru kau ingat yang kau lupa adanya mereka
yang ikhlas lagi sayang kat kau
^__^

kan kan?

kau pun fikir
wah, ajaibnya
kenapa Allah pemurah sangat ni?
selalu je sweet kat aku!

kan kan?
eleleh
 kau mengaku je la dengan aku
 kau pernah rasa kan?

ya
ya
ya
 aku tahu
aku kan ada aura
 hehehe

okay dah habis tanya
(banyak betul tanda soal aku)


sekian dahulu
have a nice day!
^__^

No comments: