Blogger Templates

Saturday, February 25, 2012

bernovel novelan

hari ni hari jumaat
aku dan kawan-kawan yang seangkatan cuti
kau yang kalau bukan kat universiti belah-belah timur atau utara mesti masih berkuliahkan
jangan jealous okay?

ahah!

pejam celik dah seminggu aku berjauhan daripada family
rindu aku semakin rindu
dengan orang kat johor sana
kalau sebelah pagar uni aku rumah tu
memang dah cabut tak hingatlah

sementara belum jadi buzy girl ni

buzy dengan test
buzy dengan quiz
buzy dengan lab amali
buzy dengan presentation
buzy dengan assignment
buzy dengan segala macam benda
aku habiskan masa baca novel
novel hlovate aA+bB dengan tunas
yang novel ber'equation' tu dah habis baca
on the way nak khatamkan tunas pulak

kalau bagi kau yang belum baca lagi
aku sarankan kau baca

berbaloi

banyak benda aku dapat kat dalam novel tu
pengalaman pengajaran nasihat semua ada
santai santai je dapat
jalan cerita dia seronok
watak-watak dia pun hidup

okay aku nak balik sambung baca lagi
esok boleh habis kot

have a nice day!
^__^


No comments: