Blogger Templates

Sunday, April 29, 2012

itu tanam pokok ada, itu talk pun ada.

assalamualaikum geng

lamanya aku tak update blog
nak kata buzy tu tak adalah sangat
hehe

tapi buzy jugaklah sikit
ada banyak test minggu lepas
kena buat presentation public speaking
assignment dan juga lab report

tapi alhamdulillah
semuanya dah lepas
buat waktu yang terdekat nie
^__^

aku dan ahli kumpulan aku
tinggal prepare untuk buat persembahan nasyid
bagi subjek kenegaraan yang patutnya dah lepas jugak
tapi desebabkan lecturer tersayang ada hal
jadi persembahan tu tertangguh
yeahhzaa!
^__^

okay
berpandukan entri yang ini
bila aku balik rumah cuti mid-sem seminggu aritu
mak aku dah siapkan dah langsir tu
sekali lagi
yeahhzaa!
^__^
 
apa yang kau makin melalut nie budak
apa kaitan dengan tajuk di atas
soal kau
=,='

sebenarnya kan
aku nak cerita sikit
tentang jabatan biologi aku
dia ada tubuhkan kelab biosis
kira gabungan budak biologi dengan biodiversiti

dan kelab nie telah berjaya menganjurkan bioconvention
buat julung-julung kalinya
semalam dan kelmarin

itu tanam pokok ada
itu talk pun ada

yang program tanam pokok tu nama dia tree for life
yang program talk tu nama dia wacana biologi

selonok maa!
^__^

ehem
dapatlah jugak aku exercise ( exercise la sangat)
tanam pokok rhu kat tepi pantai
hehe

program wacana dia memang seronok
aku tak tido macam biasa (bukan sebab tak ngantuk, tapi sebab tahan gila ngantuk)
hoho

dalam program wacana tu adalah pendedahan yang lebih mendalam
 dalam bidang bioteknologi
biology
biodiversiti

sesi forum semua 
dengan soal jawab
tentang cabaran nak dapatkan kerja dalam bidang nie
pun ada

persembahan ukulele oleh student german ada
kumpulan nasyid umt yang dapat 3rd placed masa makum tu (kalau tak silap) ada
teater pendek oleh kelab sinentron orkestra umt  (kalau tak silap nama dia)
yang dapat anugerah pelakon harapan universiti-universiti malaysia pun ada masa majlis perasmian


ya 
ya
aku lebih banyak ingat hiburan
haha

sebenarnya kan 
aku taip entri nie sebab tak tau nak buat apa (lupakan assignment sebentar)
sebab aku terjaga dari tidur
kerana bilik aku nie panas sangat

sebab tak tau nak buat apa ( sekali lagi lupakan assignment sebentar)
aku pun rasa nak menjengah blog yang sudah bercoccoon (bersawang dengan lebatnya) nie


okey
sampai di sini dahulu aku berceloteh sesorang

it's all about passion then
ewaah
^__^

No comments: