Blogger Templates

Saturday, March 3, 2012

buhsang

dulu aku pelik kalau ada orang cakap buhsang
sebab bagi aku banyak benda boleh buat atas tanah ni
jadi tak akan ada perkataan yang satu itu

buhsang (bosan)

tapi sekarang kau diam
aku tengah buhsang ni
tak tahu nak buat apa
jadi tangan aku gatal nak taip entri
hehe

sepatutnya semalam dan hari ni dan esok
aku dah ada kat rumah

jumaat sabtu cuti hujung minggu
dan esok ahad cuti umum sempena ulangtahun pertabalan sultan terengganu
 
tetapi apa kan daya aku 
tiket bas balik batu pahat untuk hari khamis malam semua sudah sold out
maka aku yang shout out kat sini
 
kegembiraan nak balik telah terpadam sama sekali

ahai!

mungkin tiket balik hari jumaat tu masih ada
tapi aku rasa tak berbaloi
kena kena lagi pulak bila tiket malam
sampai batu pahat hari sabtu pagi
ahad malam dah kena balik
sampai pagi isnin
kelas isnin tu pulak pukul 8.00 pagi

uwaaahhh!

cuti seterusnya bulan april
kau sabar please
tak sampai sebulan lebih je lagi
 
uwaaahhh!
 
sabar eh
^__^




No comments: