Blogger Templates

Friday, November 9, 2012

yahoo!

Assalamualaikum

peace greetings to all my beloved
may Allah bless you all
peace greetings to all my dearest
may happiness in your life is always

weyh
lama sungguh kan aku tak update blog ni

hari ni aku dah start cuti mid-sem dah
sekejap sangat masa berlalu
tapi macam-macam benda dah berlaku
nak cerita pun tak tercerita
banyak sangat

apa kena dengan aku ek sem ni?

kau tahu?
tak tahu?

entahlah
aku pun tak tahu

orang luar 
orang sekeliling kot yang dapat nilai
 
ala macam contohnya kematangan
kau mesti susah kan nak nilai diri kau sendiri matang ke tak matang
tapi orang luar
orang sekeliling kau yang dapat nilai
 
okeyh
malam ni aku dah nak balik
tak sabar nak jumpa family

tak sabar!
tak sabar!
tak sabar!
hoho
 
jadi
doakan aku selamat sampai
hehe

bagi sesiapa yang tengak cuti mid-sem jugak
take care and enjoy your holiday!
^____^
 
 


No comments: