Blogger Templates

Wednesday, June 13, 2012

jeng jeng jeng

prinsip ekologi sudah lepas
tinggal tawakal

paper genetik dan paper biologi vertebrata
sila berbuat baik dengan aku

tadi malam
serta hari ni aku sangat malas untuk study
beginilah aku kalau tau ada gap banyak
gap selama empat hari
dan sudah terkorban pun sehari
 dengan kepoya-poyaanku pada arini

makin lama gap
makin nak bertangguh study nya
walau aku tau banyak yang kena dipulun
hohoho

semakin hari semakin banyak cabaran
dalam hidup aku
aku rasa
tak boleh tak
aku kena sediakan payung
kalau tak nak terus basah
(gaya berlari dalam hujan, berkaki ayam sebab selipar jamban tercabut sambil menyanyi lagu umbrella)
umbrella ella ee ee ee ee eeh!

 okay
aku nak cau dulu
ada aktiviti menarik yang perlu disegerakan

jeng jeng jeng
(secret)

harap dia akan suka
^__^



No comments: