Blogger Templates

Saturday, June 2, 2012

chenta

selamat pagi chenta

ooyeah!

aku belum tidur lagi
sekarang sudah jam 6.45 pagi

mata tak mengantuk sesudah terlelap baca nota kenegaraan
lebih kurang pada pukul 10.30 malam tadi
dan terjaga semula pada pukul 1.30 pagi

sesudah sambung pembacaan sampai pukul 3.00 pagi 
(wah ayat,sambung pembacaan tu)
layan lagu
terus tunggu subuh

aku nak wish something dipagi yang indah ini
dinegara yang bahagia (terpengaruh dengan kenegaraan ni)
hoho

nak wish

happy birthday icam!
yang ke-3 tahun
^___^

icam
anak sedara lelaki aku yang sulung
aku baru ada dua orang anak sedara
seorang lagi perempuan

harini hari lahir icam
 aku sayang icam
banyak-banyak
bukan sahaja dia pandai
tapi dia jugak sangat comel macam mak cu dia 
(opss, lari topik sebentar harap jangan terpedaya)
hehe

rindulah aku kat dia
masa last jumpa hari tu dia ada ajar aku cara macam mana nak masukkan huruf-huruf abc
alah yang huruf-huruf kat papan getah yang boleh masuk dan keluar tu
aku saja letak kalau tak silap huruf A kat tempat huruf O
dan dia betulkan
dia kata bukan kat sinilah akak (dia panggil aku akak, papelah icam)
dan dia masukkan huruf A yang aku pegang tadi kat tempat huruf A
lepas tu dia cakap pandai icam
sambil letak dan tepuk-tepuk tangan dia kat bahu sendiri
hahaha

semoga icam murah rezeki
jadi anak yang soleh
permata berlian mutiara
kami semua

potong kek jangan lupa mak cu
^___^










2 comments:

Unknown said...

wkakakakakakak

Lailaazwa said...

untung la ade anak sedare..